My Babies

Victoria Beckham - Rtw Collection SS 2013

Victoria Beckham her ne kadar suratsız da olsa, kameralara gülen yüzüyle yansımamış da olsa 4 çocuk annesi olmasına rağmen o muhteşem fiziğini koruması ile her zaman takdir edilmesi gereken bir kadın bence.

E gerçi benim kocam da David Beckham olsa bende en fitinden bir 4 çocuk annesi olmak için elimden geleni yapardım.  

Glamour Dergisi’ ne röportaj veren Beckham “Bir daha asla bebek sahibi olmam diyemem. Kariyer ve aile çok zor ama David isterse 5. kez anne olabilirim” demiş. David kocam olsun ben 6-7 de yaparım, fitliğime de fitlik katarım :)

"David gibi kocam, 4 çocuğum var, e bolca da param var, neden modacı-tasarımcı da olmayayım ki" demiş olacak ki kendi adını taşıyan markasını yaratmış. E iyi de yapmış bence. Stilini, ultra yüksek stilettolarını, bir gözlük tutkunu olarak, devasa gözlüklerini her zaman beğendiğim Victoria Beckham' ın Rtw Collection adını verdiği 2012 İlkbahar - Yaz Koleksiyonu' ndan beğendiğim parçalarını paylaşıyorum.

New York Moda Haftası defile videosunu da izlemek isterseniz bir tık yeter :) 

Melekler sizinle olsun ;)























1 yorum:

  1. Valla çok haklısın , Beckham benim kocam olsa 10 tane doğurup fitin fiti olurdum bende :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.

Melekler sizinle olsun ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...