My Babies

DIY - Eldivenleri kesiyoruzzz..

Eldiven mevsimi geldi gelecek. Yeni sezonla birlikte eldivenlerde de çeşitlilik artacak. 

Geçen sezonlardan kalan ve takmaktan sıkıldığımız eldivenler muhakkak vardır, özellikle deri olup da sıkıldığınız eldivenleriniz varsa, onları değerlendirme vakti geldi.

Çok şık bir eldiven sahibi olmak ve gittiğiniz yerlerde şıklığınızla dikkat çekmek isterseniz sizin için çok kolay ve bir o kadar da şık bir diy projesini paylaşmak istiyorum.


Ne mi gerekli?

* Kullanmaktan sıkıldığınız herhangi bir renk deri eldiven,
* Makas
* Kalem
* Silikon
* Falçata


İlk olarak eldivenimizin bilek ve parmak kısımlarını keseceğimiz yerden işaretliyoruz.


 İşaretleyip kestikten sonra kesilen kısımları içe kıvırıp silikonla yapıştırıyoruz.


Sıra geldi pencere açacağımız yerleri belirlemeye.


İşaretli yerleri falçata ile keserken eldivenin içine kalınca bir karton koymayı unutmayın :)


Ve işte eldivenlerimiz hazırrrr ;)


Melekler sizinle olsun ;)


4 yorum:

  1. merhabalar:)
    harika bir fikir.
    çok hoş bir etki yaratmış...
    blogunuzu çok sevdim takibe aldım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :)
      bende görünce bayıldım ve hemen yapmayı planlıyorum.
      takip için teşekkürler ;)

      Sil
  2. Brilliant idea! I am your new follower! Would you like to follow me back?
    xoox

    YanıtlaSil
  3. bayildim, harika yapmissin ellerine saglik...

    meretrose.blogspot.de
    Sevgiler Derya

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.

Melekler sizinle olsun ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...