My Babies

DIY - 3 Adet Bileklik Yaptım..


Hani bir zamanlar Eminönü alışverişi yaptığımı, bununla ilgili de post hazırlayacağımı söylemiştim. 
Hehh işte hala fotoğraflayıp post yapamadım ama o malzemelerden yaptığım bilekliklerle ilgili bir post yapayım dedim.

2 sezondur içimiz dışımız zımba olmuşken bende zımbalı bir bileklik yapayım dedim ve en kolayını seçip, lastik iplere geçirdim zımbaları. E tabi bunu yapmam 2 dakika sürmedi. Yalnız aldığım lastik çok ince gelmiş olacak ki zımbalar sürekli dönüyor. Neyse artık daha kalın bir şeyler bulana kadar bununla idare edeceğim.


Diğer bilekliği, aldığım şerit swarovskileri tığla sık iğne
gibi örerek yaptım. Tığ kullanmayı bilen için bu bileklik de oldukça basit.  


Son yaptığım bileklik ise tamamen benim uydurmam. 
Bu bilekliği yaparken, Eminönünden aldığım gold, kalın zincir ve zincire benzer başka bir malzeme kullandım. Aslında bu da çok basit oldu. 2 zinciri yanyana getirerek ince deri şeritle birbirlerine bağladım ve son olarak bu sezonun diğer trendi kuru kafa aparatını üzerine monte ettim.


İkili olarak da şık oldu, üçlü olarak da.

Nasıl beğendiniz mi?
 

 
Melekler sizinle olsun ;)

10 yorum:

  1. süper! ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Hepsine bayıldım bu malzemelerden burada bulamıyorum cok üzülüyorum :( kurukafaliya zimbaliya bayildimmmmm

    YanıtlaSil
  3. kuru kafa bilekligine bayildim :))
    takibindeyim
    belleeamie.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş ellerine sağlık:) Takipteyim :)

    YanıtlaSil
  5. ıyı akşamlar çok şıklar ıyı gunlerde kullanın

    YanıtlaSil
  6. harika yapmışsın=)
    ben de beklerm bloguma sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık çok beğendim:)
    hepsi bir arada gayet güzeller:)
    blogu yeni keşfettim takipteyim bende beklerim:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, ben zaten takipteydim seni ;)

      Sil
  8. Tüm zımba ve çivi çeşitleri için blogumu ziyaret edebilirsiniz.
    www.pelinizi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.

Melekler sizinle olsun ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...