My Babies

Instagram' da Günaydın

Yine tembel bir blogger olmaya başladım ama affedin çünkü çok güzel duygular içerisindeyim :)
Uzun zamandır olmadığım kadar mutluyum. Yüzümde sürekli gülümseme, aklımda hep O varken post yapmak zor oluyor.
Herkese musmutlu ve harika bir hafta diliyorum.

Melekler sizinle olsun ;)

Günaydın.  Pazartesi sendromunda mısın? Sevdiğin müziği dinle o zaman, ruhunu dinlendir 
Aa günaydın mesajını unutmuşumm. O zaman yapmakta geç kaldığın şeylerin listesini yap bugün ve bugünden itibaren hayata geçir 
Günaydın. Gülümsemek için küçük nedenler bul bugün 
Takvim herkes için aynı ilerlese de zaman herkesin içinde farklı ilerler. İçinden geleni yapman için gün'aydın
Bi' dilek tut ve gerçekleşmesi için bu güne zaman tanı, günaydın 
İçindeki ışıltıyı kaybetme, günaydınnn 
Mutluluğu uzakta arama, günaydın 
Yaz bitmeden piknik mi yapsak? Günaydın güneşli güne 

4 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  2. Resimler cidden harika
    mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. I just found your blog and I'd like to say, that is amazing! You have awesome design, beautiful photos and interesting posts!

    Would you like to follow each other? Let me now in my blog)

    www.dianacloudlet.com

    Diana Cloudlet

    YanıtlaSil
  4. maybe we can follow each other? let me know! <3
    http://shootingdiamond.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.

Melekler sizinle olsun ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...