My Babies

DIY - Kolye

Küçüklüğümden beri çevredeki materyalleri kullanım alanları dışında kullanmaya bayılırım. 

Hiç unutmam annemin kot eteğini kesip kendime sırt çantası yapmıştım, üzerini de, kutu kola kapaklarını çengelli iğnelere geçirip süslemiştim.

Her ne kadar insanlar garip garip baksa da umursamazdım, çünkü sadece benim sahip olduğum bir şeydi.

O nedenle sevmem herkes de olan şeyleri kullanmayı :)

Diyeceğim o ki dün işten çıkıp koşa koşa çengelli iğne sürüsü satın aldım ve  alttaki kolyeyi yaptım. Küçük boncuklar ile süslemeyi de düşünüyorum, yaptığımda sizinle paylaşırım.

Bakalım beğenecek misiniz?

Melekler sizinle olsun ;)



8 yorum:

  1. Selam Fahriye bloğun hayırlı olsun, güzel ve keyifli bir blog olacağı belli, bu yüzden izlemeye aldım.:)Bu arada anlattığın kola kapaklarını toplayıp bende asker çantam vardı ona dikmiştim, çok farklı ve parlak olmuştu.. bende yeniyim beklerim..sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğuma hoşgeldin. ilk takipçimsin, teşekkürler.

      melekler seninle olsun ;)

      Sil
  2. Cok basarili! Hem de gosterisli. Peki yapistirdin mi birbirine? Boyle butun halinde olmasi cok guzel.
    Bir de, hos geldin blog dunyasina;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :)

      Hayır yapıştırmadim, yanyana dizince kendiliğinden bu şekli aldı ve kaymıyor ;)

      Melekler seninle olsun ;)

      Sil
  3. Harika olmuş bence. Çengelli iğnelerin bu kadar hoş gözükeceğini bilmezdim ellerine sağlık. :)

    http://ozge2312.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yaptıktan sonra aynı şekilde düşünmüştüm, değişik ama çok şık :D

      Sil
  4. Selam;
    Yaptığın kolye çok yaratıcı ve güzel görünüyor.Tebrik ederim :)) Ayrıca blog sayfanı da çok beğendim.
    bengi
    netmoda.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.

Melekler sizinle olsun ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...