My Babies

DIY - Yüzük

İnstagramdan takip etmek için: @fahriyetugbas


Geçenlerde bütün işlerimi bitirip iş çıkış saatimi beklerken gözüme, üzerinde maşa raptiye yazan bir kutu ilişti. 






Gerçek işlevinin ne olduğunu hala çözemediğim bu kutunun içinden bir parçayı alıp oynamaya başladım. Kolay şekil alan bir materyal olmasını da fırsat bilip sağından solundan kıvırmaya başladım. İlk denemede iki ucundan ayırırarak ters yönlere doğru yuvarladım. Alttaki fotoğrafta işaret parmağıma taktığım ilk denemeydi ve gayet sade bir yüzük çıktı ortaya.


 'Bunların bir tanesinden bu çıkıyorsa 2 tanesinden ne çıkar acaba' diye düşünüp kurcalamaya başladım. İki parçayı, top gibi olan kısımları üste gelecek şekilde çapraz olarak birbirinin içinden geçirdim ve yine uç kısımlarını yüzük formu yakalayana kadar büktüm. Sonuç olarak yüzük parmağımdaki gibi bir yüzüğüm oldu.



İki parçayı deneyip, üç parçayı denememek olmazdı :) Bu sefer üçünü iç içe geçirip sadece bir tanesine yüzük formu verdim. Kalan ikisini ise ters yönlere doğru şekillendirdim. Rastgele atılmış bir parafa benzedi kıvrım yerleri :)

En çok da bunu sevdim..


Bakalım beğenecek misiniz?



Melekler sizinle olsun ;)




5 yorum:

  1. Merhaba, galiba yaklaşık aynı zamanlarda blog açtık. Bende çok yeniyim blog dünyasında. İkimiz içinde hayırlı olsun :))
    Yüzükler çok güzel, bayıldım. Hemen deneyeceğim bendee.


    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Bende 3.modeli beğendim:) Farklıı bir yüzük olmuş, ve sen yaptın en önemliside bu..sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. en soldaki favorim oldu=)
    banada beklerim =)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler yorumlar için ;)

    Rainbow Gatherer bende beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.

Melekler sizinle olsun ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...