My Babies

DIY - Burgundy Necklace

Dün akşam yeni dizim İntikam eşliğinde yaptığım bir diy projesini paylaşmak istiyorum. 


 Kotondan aldığım bu kolyeyi çok severek kullanıyorum. O kadar çok kullandım ki çoğu kısmında kararmalar oldu.


 Oje ile rengini değiştirmek istedim. Bu sezonun trend renklerinden biri olan bordoyu seçtim. 


Renk tutması açısından ilk olarak beyaz oje ile boyadım.


Sonrasında bordo ile üzerinden bir kat geçtim. Üstteki fotoğrafta pek net çıkmamış rengi.


Kuruduktan sonra çok sade geldi gözüme. Gold simli oje ile biraz hareketlendirmek istedim. Ve sonuç üsteki güzellik oldu.
 Benim çok içime sindi.

Sizin fikriniz nedir?

Melekler sizinle olsun ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.

Melekler sizinle olsun ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...