My Babies

Bridal Ideas

Henüz gelinlik giymeye nail olamadım ama bir gün nail olursam kesinlikle klasik straplez bir model olmamasına özen göstereceğim. 
Normalde en sevdiğim dekolte sırt dekoltesidir, göğüs dekoltesini hiç sevemedim. Bu nedenle gelinlik seçecek olsam sırt dekoltesi kullanırım :)
Değişik bir kaç model bulup beğeninize sunuyorum. Belki yaza evlenecek olanlar varsa ilham vermiş olurum.
Melekler sizinle olsun ;)


Bu biraz cesaret istiyor.


Straplez ama sırtındaki küçük kalp pencereye bayıldım.


Burdaki sırt dekoltesi ve kuyruktaki ihtişam muhteşem, favorim bu kesinlikle.


Jessica Biel' in pembe gelinliğinden ilham almak isteyenlere örnek olabilir.


 Hem pembe olsun, hem de şelale gibi güller aksın belimden diyenlere gelsin.


Eteklerim pamuk şeker gibi olsun diyenler, bu size gelsin.


Sade ama sırtı dekoltesi iddialı olsun diyenlere bu.


Kar küresi içinde olayım diyenlere de bu.


Tasarım gelinlik isteyenlere de bu olsun.

1 yorum:

  1. 3. resim gerçekten efsane :) düşüncelerine katılıyorum bende gelinlikte çok abartılı göğüs dekoltesi sevmiyorum zaten gelin olarak dikkat çekici oluyorsun ..sırt dekoltesi daha şık duruyor özellikle de dantel gelinliklerde

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.

Melekler sizinle olsun ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...