My Babies

DIY - Necklace

 Dün O Ses Türkiye izlerken bir anda gelen ilhamla topladım evdeki malzemelerimi kolye yaptım.

Yazın bir sürü renkte mumlu ip, çeşitli zincirler ve swarovski taş almıştım Eminönünden.


 Zincir ve taşları gold olanlardan seçtim.


Kullanacağım mumlu ipleri de renk olarak turuncu ve mor seçtim, gerçi fotoğrafta rengi tam çıkmamış.



Sonra tığ ile mumlu ipi zincire ördüm.


Daha önce yaptığım şu bileklikte kullandığım kuru kafadan bir tane daha vardı, onu da ortasına taktım.


Son olarak üst resimdeki zincirlerden en alt kısmına ekledim ve swarovskileri iki rengin birleşme noktasına diktim.


 Ben çok sevdim. Peki siz sevdiniz mi?

Melekler sizinle olsun ;)



4 yorum:

  1. maşallah diyorum bide çok kolaymış gibi anlattığın için tebrik ediyorummm:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler kızlar :)

    Tığ işi bilenler için çok kolay aslında begüm :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.

Melekler sizinle olsun ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...