My Babies

Streslerdeyim..


 Bu aralar blogla pek ilgilenemiyorum. Mesela daha hala Eminönü alışverişlerimi paylaşamadım. Halbuki onları paylaşıp yaptığım diy projelerini anlatacaktım bir bir.

İnanılmaz stresli günlerdeyim şu sıralar.

Stilistlik eğitimi aldığımı söylemiştim, artık bitiyor. 
Defilemiz olacak, 3 arkadaş ortak bir şeyler yapalım dedik, harıl harıl tasarım çıkarmaya çalışıyoruz. 

Kurs zamanı çizimlerimiz ile hocamızın beklentisini o kadar yüksek tutmuş olacağız ki çizdiğimiz 50 ye yakın tasarım arasından bir tanesini bile beğendiremedik. Bu durum bizi daha da strese soktu diyebilirim. 

Her akşam çizimler yapıyoruz, bazı akşamlar buluşup fikir alışverişinde bulunuyoruz. Bir hevesle başlayıp 1,5 senedir devam eden eğitimden "bitse de kurtulsak" modundayız artık.

Bir selam verip kaçayım dedim.
Melekler sizinle olsun ;)

Tüm bu strese rağmen her şey yolunda ;)
Hee bir de bilekliği ben boyadım ojelerle, onu da es geçmeyellim..

1 yorum:

  1. Kolay gelsin canım. Defilede bol sans :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.

Melekler sizinle olsun ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...